مترسک...


ملودے زندگـ ـ ـے

از تمام دار دنیا تنها یکــ چیز دارم :دوستتـــ❤ـــــ

مترسک ...!

اینقدر دستانت را باز نگه ندار...

کسی تو را در آغوش نخواهد گرفت...

ایستاده زیستن مرگ می آورد...

 

 

زندگی من...

مترسک ناز می کند، کلاغ ها فریاد می زنند

من سکوت می کنم، این مزرعه ی زندگی من است

خشک و بی نشان

 

 

 a.s



نظرات شما عزیزان:

امیرعلی
ساعت15:06---27 اسفند 1390
سلام

میدنی اخر قصه مترسک به کلاغ چی گفت؟!

هر چه قدر که میخوای نوکم بزن ولی تنهام نذار


امیرعلی
ساعت15:01---27 اسفند 1390
سلام



از وب سارینا جون اومدم!اجازه هست بیام تو؟؟



هر شب از نو می نویسم قصه ی عاشقیامو







می خوام از تو پس بگیرم همه ی خاطره هامو







نمی خوام بشکنم آسون به تلنگر خیالت







نمی خوام بسوزم هر شب توی رویای محالت







منو از سفر نترسون قصه گوی بی وفایی







من تو رفتن ریشه دارم نمی ترسم از جدایی







نمی خوام فرهاد قصه بشم و بی تو بمیرم







اگه شیرینم بدونی عشقمو ازت می گیرم







فکر نکن وقتی نباشی شعر دلتنگی می خونم







از حالا میگم بدونی می تونم بی تو بمونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 29 بهمن 1390برچسب:,سـاعت 23:42 نويسنده امین سـ ـ ــام و الـ ــــناز| |

miss-A