تولد...


ملودے زندگـ ـ ـے

از تمام دار دنیا تنها یکــ چیز دارم :دوستتـــ❤ـــــ

تولدت مبارک ابجی کوچولوی نازم...

 

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست ،

 

با شکوه ترین روز دنیا تولد توست ،

 

پس برای من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم.

 

تولدتــــــــــــــــــــ پیشاپیش مبارک عزیزم امیدوارم هزار ساله بشی گلم

a.m=h

 

 



نظرات شما عزیزان:

940687
ساعت1:31---6 اسفند 1393
وقتی هستی
در دلم قیامتی ست
و تمامی ابنای بشر
به تماشای تو برمی خیزند
قامتی که زمین را
از ساق های گندمی
تا شانه آسمانی ات
بالا می برد ..

آمدنت همیشه
قیامتی ست
بلند بالا !
ای تیک تاک نبض !
ای لنگر بودن !
بودن چه بیهوده ست
اگر قیامتی نباشد
و من بار دیگر
تو را نبوسم .. ننوشم .. نبینم ..

چه بیهوده ست اگر قیامتی نباشد
تا در سکوت
دست های تو را بگیرم
و به ابدیت نگاهت
لبخند بزنم ..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 1 اسفند 1393برچسب:,سـاعت 11:37 نويسنده امین سـ ـ ــام و الـ ــــناز| |

miss-A