دلقک...


ملودے زندگـ ـ ـے

از تمام دار دنیا تنها یکــ چیز دارم :دوستتـــ❤ـــــ

من کیم؟
شاید شاعرم
نه مطمئن نیستم
قلم روح من، جز این کلمه‌ی عجیب، چیزی نمی‌نویسد:

«‌ دیوانگی»
پس شاید نقاشم
نه، این هم نیستم
تخته شستی روح من، جز یک رنگ ندارد:
« شوریدگی»


پس شاید نوازنده‌ام
اینهم، نه!
بر شستیهای پیانو روح من، جز یک نت نیست:
« دلبستگی»

پس چیم من؟
ذره‌بینی بر دلم می‌نهم
تا به مردم نشانش دهم


کیم من؟
ــــ دلقک روح خودم!

 

 

 

 

a.s



نظرات شما عزیزان:

سارینا
ساعت11:17---27 اسفند 1390
✿◕ ‿ ◕✿ ســــ__ـــالـــــ__ 1391 مبـــــ__ــــارکــ__ــ ✿◕ ‿ ◕✿


,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`
-----------♥
---------♥
--------♥
-------♥
-----♥
---♥
--♥
[بوسه]ســــالـــــی پــر بــار داشتــــــهـ بــاشــــــــــي دوستــــ جـــــون
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`
-----------♥
---------♥
--------♥
-------♥
-----♥
---♥
--♥
[بوسه]ســــالـــــی پــر بــار داشتــــــهـ بــاشــــــــــي دوستــــ جـــــون
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`
-----------♥
---------♥
--------♥
-------♥
-----♥
---♥
--♥
[بوسه]ســــالـــــی پــر بــار داشتــــــهـ بــاشــــــــــي دوستــــ جـــــون



[گل]Sαℜ!ηα[قلب]زنـــــــــــــ


armin
ساعت22:55---21 اسفند 1390
سیلام این پرده که گذاشتی کرکرهاش خرابه سمت چپش باز نمیشه قبلا هم گفتم

معصومه
ساعت12:34---11 اسفند 1390
سفید بودنم برایت چه فرقی میکند وقتی تو حتی سفیدی چشمانم را نمیبینی

armin
ساعت16:25---10 اسفند 1390
سلام دوست عزیز صفحه پرده نصفه باز میشه

ملیکا
ساعت18:29---9 اسفند 1390
به همان قدر که چشم تو پر از زیبایی است ، بی تو دنیای من ای دوست پر از تنهایی است!
وبلاگ خیلی قشنگی دارید دوستم!
قالب جدیدتونم مبارک باشه خیلی قشنگه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:,سـاعت 21:13 نويسنده امین سـ ـ ــام و الـ ــــناز| |

miss-A